Ogłoszenie nr 506535-N-2019
INFORMACJA z otwarcia ofert
na podstawie art. 86, ust. 5 Pzp
w sprawie:
realizacji zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb grupy zakupowej w Ustrzykach Dolnych na 2019r..
- Dnia 31.01.2019 r. o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Rynek 17w pokoju Prezesa Zarządu odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem Prezesa Zarządu Bieszczadzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Ustrzykach Dolnych z dnia 20.11.2017 r. w składzie:
- Adam Halwa - Przewodniczący Komisji
- Joanna Mazur - Sekretarz Komisji
- Roksana Zygmunt - Członek Komisji
Przedmiotem posiedzenia było otwarcie ofert złożonych przez Wykonawców
w terminie od dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (Ogłoszenie nr 506535-N-2019 z dnia 2019-01-23 r.) do dnia 31.01.2019 r. do godz. 11.30, uczestniczących w procesie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, zamieszczonego na stronie internetowej www.barr-ustrzyki.pl oraz na portalu UZP jako Ogłoszenie nr 506535-N-2019 z dnia 2019-01-23 r.
- Komisja Przetargowa stwierdziła, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 31.01.2019 r. do godz. 11.30 wpłynęła 1 oferta.
- W sesji otwarcia ofert uczestniczyli przedstawiciele Wykonawców.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji poinformował zebranych, że Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. zadania w roku 2019/2020 łącznie kwotę brutto 351 601,00 zł.
- Otwarcie ofert nastąpiło o godz. 12.00 w dniu 31.01.2019 r. w pokoju Prezesa Zarządu Bieszczadzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., znajdującym się przy ul. Rynek 17, 38-700 Ustrzyki Dolne (siedziba Zamawiającego) w obecności Komisji Przetargowej.
- Nienaruszalność kopert została potwierdzona w obecności przedstawicieli Wykonawców podczas posiedzenia. Po otwarciu ofert Przewodniczący Komisji podał następujące informację:
- nazwę i adresy Wykonawców,
- cenę ofertową,
- potwierdzenie prawidłowego podpisu i opieczętowania oferty,
- listę załączonych dokumentów
- a także informacje co do terminu wykonania zamówienia (w cyklach miesięcznych do końca 2019r. – zgodnie z SIWSZ), okresu gwarancji (6 miesięcy – zgodnie z zał. nr 4 – Wzór Umowy) i warunków płatności zawartych w ofertach (miesięcznych cyklach rozliczeniowych – zgodnie z zał. nr 4 – Wzór Umowy).
- Ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres siedziby Wykonawcy |
Cena ofertowa brutto |
1 |
Resgraph |
ul. Boya-Żeleńskiego 19 35-105 Rzeszów |
283 036,00 zł
|
- Wykonawcy uczestniczący w sesji otwarcia ofert nie zgłosili zastrzeżeń z przebiegu posiedzenia.
- Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi po sprawdzeniu kompletności i ważności ofert.
- Na tym protokół zakończono.
Protokołowała: Podpisy Komisji Przetargowej
Joanna Mazur 1. Adam Halwa
2. Joanna Mazur
3. Roksana Zygmunt