Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza otwarte konkursy ofert na realizacje zadań publicznych w roku 2025, w następujących obszarach:
Termin realizacji wyżej wymienionych zadań obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.
Termin składania ofert ustala się na okres : od 24 października 2024 r. do 13 listopada 2024 r.
Regulamin zlecania zadań publicznych oraz obowiązujące wzory znajdują się >>tutaj<<.
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "OTWARTY KONKURS OFERT" w siedzibie Urzędu Miejskiego (ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne).
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do 30 dni od dnia zakończenia składania ofert.
- Oferty należy sporządzić w jednym egzemplarzu zgodnie z obowiązującym wzorem.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- Oferty, które nie zostaną kompletnie wypełnione zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
- Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.
- Oferent zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem:
- kopia statutu stowarzyszenia,
- wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny dokument stanowiący o podstawie działalności danego oferenta (np. wpis do rejestru stowarzyszeń w Starostwie Powiatowym),
- dokument potwierdzający upoważnienie członków stowarzyszenia do podpisywania dokumentów.
Koordynator ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
Katarzyna Płoszyńska
tel. 13 465 60 47 lub 13 460 80 00
e-mail: k.ploszynska@ustrzyki-dolne.pl